iklan komersil

dewan pemuda pas kawasan ipoh timur 08013010068528 bank islam malaysia berhad

DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN IPOH TIMUR 08013010068528 bank islam malaysia berhad

Jumaat, September 23, 2011

SEKITAR PROGRAM CERAMAH KEMERDEKAAN








18 September 2011, UPU Pengkalan Barat - Alhamdulillah, Ceramah Penerangan tentang Kemerdekaan yang dianjurkan oleh Dewan Pemuda PAS Kawasan Ipoh Timur telah berjaya dilaksanakan. 


Ceramah ini disertai oleh tiga panel orang kuat dalam Dewan Pemuda PAS Pusat dan Negeri iaitu Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, AF Ustaz Nik Abduh Nik Abdul Aziz anak kepada Tuan Guru Mursyidul Am, serta Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Pusat, AF Ustaz Riduan Mohd Nor dan juga Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Perak, Saudara Salman Salleh.

AF Riduan Mohd Nor berceramah tentang isu sejarah yang hakiki serta penipuan fakta sejarah yang dilakukan oleh UMNO/BN selama mereka memerintah 54 tahun kepada para hadirin. Manakala AF Ustaz Nik Abduh berceramah tentang sejarah tarbiyyah dan perjuangan dalam PAS demi untuk menuntut kemerdekaan Malaya dan akhir sekali Saudara Salman Salleh berceramah dengan fakta-fakta yabg tepat menggunakan slide powerpoint, tentang isu terkini kezaliman UMNO/BN Perak terhadap rakyat negeri Perak.

Program Ceramah ini berakhir pada jam 12 malam. Kredit untuk saudara Shamsul Effendey selaku Ketua Lajnah Penerangan dan Pengarah Program. Terima kasih juga kepada semua AJK DPPKIT yang menjayakan kelangsungan program agar berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan